Sunday, February 6, 2011

tetamu...

umah da siap kemas...tip top!!nmpak laa gaya cm nk menerima kunjungan org iaitu izzna n bf dia..benda2 tuk brekfas pon da siap prepared...so, bgn sok after suboh, masak!!!huhuhu...simple2 sdh..yg pasti aku rjn sbb xtau nk bli kt mn n bli ape tuk bekpas diorg sok..xkan xnak sediakan mkn plak...so msk jelaa sket2..tunjuk skill tependam nie...haha..izzna ckp dia smpai around 5...oh sgt awai..sory laa izzna n bf, aku mmg xkan pg amek seawal jam 5 tu..cm sunyi je lg jln pon..takot ah..silap2 kn folow cm member akak aku ritu...demi keselamatan besama, aku akan smpai ke train station tu jam 7 ke atas shj..hehe..xpe laa, izzna ngn bf dia..x laa riso sgt biar dia tgu..if dia sorg2, gagah juga aku drive pg2 g amek on time..hmmmm


waaaa..kaki aku skt lg laa..gara2 jogging...tegang je urat2 nie..nk bejalan pon mls...hukhuk...sok xlh pakai heels laa kot cmnie...cian kaki aku...huhu..tp x cantek ar pakai bj kurung tanpa heels..alaaa

haaa...sedikit excited nk g kenuri zuco sok,sbb dpt jmpa ahseng!!yuhuu...lm sial x jmpe dia..las ms matrik ja...5 years ++ da nie...n myb las time jmpa dia as single..pasni dia pon nk kawen...laen tu jmpe b4 kawen n selepas kawen..huhuhu...
fly....dia da blk kl td..sempat sgah antar kad kawen dia...hmm..myb td pon las time jmpa dia as single kot...nex kl jmpa pon ms kenuri dia laa kot....ermmm...perhaps!!!kl after dia da kwen, lg x jmpa trs kot...dia seniri ckp, myb enset pon wife pegang laa pasnie..dunia mmg sgt tebatas laa..isk...seram..aku pon akan elakkan diri dr tejmpa dia..if tak, x pasal2 tecetus perang plak...huhu...melaenkan, mari bekenalan n bekawan dgn wife dia skali....hahaha..
oh bob...if u do read dis entry...if only u read...plez not to mention anything to anybody...merujuk pada nm2 yg disebut kt atas jelaa...esp fly..jgn laa ckp pape kt dia yer..wat xtau sdh..ok??hehehe..kl terasa pelik n curious bout anything, do ask me...u dunno anything, i'll tell u everything...hahaha

No comments:

Post a Comment